Font Size

SCREEN

Layout

Menu Style

Cpanel

30Octubre2020

El CEI Pallars Jussà a Través del Programa Catalunya Emprèn organitza les properes Jornades d’emprenedoria

Durant els propers  20,26 i 28 d’octubre es portaran a terme 3 sessions online de 3 hores de duració cada jornada
Dimarts 20 d’octubre de 16:00 h a 19 hores
EMPRÈN TREBALLANT EL MODEL DE NEGOCI AMB L’SCOPE: Com ordenar la idea de negoci, millorar el model de negoci i prendre millors decisions.
Dilluns 26 d’octubre de 16:00 h a 19:00 hores
ACCELERA EL TEU PROJECTE EMPRENEDORS APLICANT LEAN STARTUP I DESING THINKING: Com emprendre de forma més àgil, menys costosa, amb menys riscos i amb molt més potencial d’innovació
Dimecres 28 d’octubre de 16:00 h a 19:00 hores
INNOVA EL MODEL DE NEGOCI AMB L’SCOPE; Com aprendre a innovar en el model de negoci per millorar resultats i guanyar competitivitat i resiliència.

  • Són 3 sessions que formen part d'un mateix itinerari (Itinerari SCOPE per Emprendre i Innovar), i cal comprometre's a assistir a totes 3 sessions.
  • Taller online en directe. Utilitzarem la plataforma de vídeo-conferència jitsi. Tan sols necessiteu un ordinador i un navegador. Us enviarem l'enllaç a cada sessió el dia abans.
  • Abans de cada sessió rebreu també els apunts en format pdf, i la fitxa d'activitat per treballar al taller en format powerpoint. És un taller i treballarem durant la mateixa sessió amb aquesta fitxa, i també quedaran petits "deures" entre sessions.
  • Les places són limitades, i s'assignaran en estricte ordre de recepció de les inscripcions. 15 places màxim
  • Cal omplir la butlleta adjunta, encara que l’hagueu omplert per altre formacions

Inscripcions a Josep M Tarrat Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Telèfon  973 65 01 87 Consell Comarcal del Pallars Jussà

Share
Copyright © 2020 Consell Comarcal del Pallars Jussà. Tots els drets reservats. Designed by JoomlArt.com. Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.